Selasa, 12 April 2011

SADD !

bgos laa kn wt aku mcm neh . wt mcm akuu KB hg , gudgudd . aku sukaa
delete lh aku sbai fwenzz . abehh aku heran . ad someone jst likee cm tkdee jee . grr . 
lao tkmao akuu jst tell lh . jgn lh dok wt akuu cmnehh . jgan lh maen kn prasaan aku . egt aku ank ptung kaa .
sng2 mao sng2 tkmao . bgos lh kn lyan akuu mcm neh .
if ad ppuan len punn gtao lh . aku tk kesa . jujur gn akuu .
aku da tk lrat nges da bout bf neh . 
awt dok dpt bf mua mcm TEIKK neh !
aku ad wt amp mcm tuh kaa . 
lao ad ckp lh . tkyah lh na men kn prasaan aku . aku mnusia yng pnya ateyy and prasaan . 
koidd amp yng tkdk ateyy and prasaan lh amp wt aku mcm neh .
jgan lh ego wepp . pkiaqq lh prasaan ppuan sma . tkdk ox khaa ??
lao rsa aku tkbgoss dlm idop amp . 
tkyah lh mnx coup . then , maen kn prasaan akuu cmnehh .
amp egt amp da ckop ncem da kaa men kn prasaan aku cmneh .
tkpa lh . i noe who me.
na wt cena kena sbaq jaa lh . 
HAISHH !!

Thanks and please LIKE :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan